Записатись на прийом
Записатись на прийом
Ми запустили чат-бот для запису до лікарів
2023-04-12 06:19:47


 Відтепер записатися на медичні послуги Другого медичного обєднання Львова можна через Телеграм-бот. Сімейна медицина, вузькі дитячі і дорослі спеціалісти, діагностика, аналізи, реабілітація – всю інформацію можна отримати на сервісі https://pipe.bot/telegram/16775.

 

«Автоматизовані ланцюжки повідомлень допоможуть нам упоратися з великою кількістю завдань і, відповідно, покращити сервіс медичного закладу. Для пацієнтів це швидкий і зручний інструмент отримання інформації та запису на прийом, а для нас – цифровий помічник. Нам важлива швидкість обслуговування: швидко поставили запитання — швидко отримали на нього відповідь. Також ми очікуємо на відгуки наших пацієнтів у розділі «Дати зворотній звязок»», - пояснюють у Другому медичному об’єднанні Львова.

 

Нагадаємо, чат-бот — це програма, що дозволяє комунікувати з користувачем за заздалегідь прописаним сценарієм. Спілкування з чат-ботом — це імітація спілкування з живою людиною. Телеграм-бот зручний тим, що людина може самостійно дізнатися інформацію без допомоги оператора, дати зворотній звязок, замовити дзвінок.

 

Сервіс складається з шести основних розділів: «Запис на прийом», «Дати зворотній зв’язок», «Вартість послуг», «Замовити дзвінок», «Наші контакти», «Планові візити до лікаря».

 

Напрями сервісу:  «Сімейна медицина», «Доросла поліклініка», «Дитяча поліклініка», «Діагностика», «Аналізи», «Реабілітація», «Паліативна допомога».

 

Чат-бот показує адреси медичних закладів з необхідними послугами. За допомогою розділу «Планові візити до лікаря» тепер можна дізнатися про профілактику захворювань, обстеження дітей та те, в якому віці варто робити ті чи інші щеплення.

 

Як користуватися чат-ботом

 

1.     Зайти за лінком https://pipe.bot/telegram/16775 і зареєструватися.

2.     Після авторизації користувач потрапить в чат і може обирати запити – запис на прийом до сімейного лікаря, до вузького спеціаліста, на аналізи чи реабілітацію.

3.     Після обробки запиту до користувача зателефонує оператор кол-центру і уточнить всі деталі.